No products in the cart.
Materijali koje bi svaka firma pa čak i porodica trebala da ima u svom okruženju je selotejp, samolepljiva traka i streč folija. Kada je u pitanju streč, svojim osobinama potpuno zadovoljava osnovne potrebe primarnog pakovanja i definitivno u njene pozitivne strane spadaju jednostavna nabavka, velika ponuda na tržištu i široka primena.
U zavisnosti od potreba pakovanja i tehničkih mogućnosti kompanije, u ponudi je streč različitog kvaliteta koji deklariše debljinu i elongaciju koja se kreće se od 7 mikrona do 30 mikrona u komercijalnoj upotrebi. Tehnološki u procesu proizvodnje streč folije i nabavke iste od strane korisnika vrlo je bitna elongacija (rastegljivost, žilavost) što nas upućuje da je bitno da odabir kvaliteta bude pravilan i usklađen potrebama a ujedno se odražava na utrošak i eventualne uštede u materijalima za pakovanje.
Kompaktnost više paketa ili formiranje paletnog pakovanja je imperativ logistike i sigurnog transporta. Bez streč folije svaki distributivni centar ne bi funkcionisao na jednostavan način. Takođe na tržištu je primetan trend sve većeg korišćenja proizvoda za pakovanje od strane firmi koje se bave prevozom robe (brze pošte) od vrata do vrata koje imaju neophodnost i imperativ dobro pripremljenog i spakovanog paketa za transport i zaštitu istog od oštećenja. Samim tim, savremenim odnosom prema logistici i transportu streč folija kao proizvod se pozicionira u sam vrh neophodnih materijala za pakovanje.